FAQ


Kan ik de bestelde producten ook afhalen? 

Nee sorry, afhalen is niet mogelijk. Wij zijn echt een webshop. Dit houdt onze kosten laag waardoor we de producten voor mooie prijzen aan kunnen bieden. En daar profiteer je dus zelf weer van.

Wat is de levertijd? 
Wij streven ernaar om het pakket binnen 24 tot 48 uur na bestelling op werkdagen af te leveren. Je ontvangt een bericht wanneer de bestelling verzonden is.

Wat kost een verzending?
Brievenbuspakketten worden verzonden met Postnl. Voor postpakketen hebben wij een samenwerking met pakketdienst Packs. De verzendkosten zijn, ongeacht de wijze van verzending, € 3,50. Maar bestelt u voor € 50 of meer dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en is het voor u dus gratis. Voor € 1,00 extra pakken wij het pakketje feestelijk voor u in.

Hoe word ik op de hoogte gehouden over de levering? 
Op het moment dat er een pakket wordt verstuurd krijg je een e-mail met de bevestiging van verzending. In deze bevestiging is alle informatie terug te vinden, inclusief de verwachte afleverdag. Bij normale brievenbuspost verzendingen krijg je alleen een bericht wanneer deze verzonden is.

En als de producten niet op voorraad zijn?
Als het product waar je je zinnen op hebt gezet is uitverkocht, of niet staat vermeld tussen de producten, dan willen we deze, mits nog leverbaar natuurlijk, met plezier voor je bestellen. Neem dus gerust contact op als je kleurtje er niet bij staat. De meeste producten kunnen we dan binnen een week leveren.

Hoe en waarmee kan er betaald worden? 
Wij hebben een samenwerking met Sisow en hierdoor zijn nagenoeg alle manieren van digitaal betalen mogelijk.

Mag ik artikelen ruilen/retourneren?
Ja hoor, dat mag. De goederen mogen, binnen 14 dagen, ongebruikt en voorzien van de originele verpakking teruggestuurd worden. Deze kosten zijn echter wel voor uw rekening. U kunt ruilen tegen andere artikelen maar kunt u niet slagen dan storten wij het aankoopbedrag naar u terug.

Hoe zit het met garanties? 
Uiteraard heb je garantie op de aangeschafte producten. Wil je je beroepen op garantie, neem dan contact met ons op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden voor een passende oplossing.

Is de kleur die ik zie ook de kleur die ik krijg?
Het blijkt lastig te zijn om de kleur van de (Striplac)nagellak over te brengen op de foto’s op je beeldscherm. De tinten die je op het beeldscherm ziet, kunnen dus afwijken van de kleur die je aankoopt, bijvoorbeeld door de instellingen van jouw beeldscherm. 


Bij de Striplac is dit nog lastiger. Omdat Striplac uithardt in UV-licht (dus daglicht), zit de lak in een zwart glazen flesje. De kleur van de lak is geprint op het etiket. Dit kan enigszins afwijken van de echte kleur. Bekijk de kleurenwaaier voor de beste impressie van de lakjes.

Scroll To Top